Allahuakbar...!!! Gambar Mengerikan Bayi Dari Hasil Yang Di Klonkan...!!! Tak Kuat Semangat Jangan Tengok...!!!


Pada 26 Disember 2002 dunia digemparkan 0leh berita kelahiran bayi berjenis kelamin perempuan hasil pengkl0nan manusia yang pertama di dunia. Berita tersebut dihembuskan 0leh Cl0naid, syarikat yang bergerak dibidang pengkl0nan makluk hidup yang beribu pejabat di Bahamas.

Bayi tersebut dilahirkan melalui bedah Caesar di l0kasi yang dirahsiakan. "Bayi tersebut dalam keadaan sihat," demikian kenyataan akhbar yang disampaikan 0leh Brigitte B0isselier, Presiden Cl0naid waktu itu seperti dipetik Newscientist. Adapun bayi tersebut merupakan hasil kl0ningan dari se0rang wanita berusia 31 tahun asal Amerika Syarikat yang mempunyai pasangan yang mandul.

Walau kabar tersebut banyak diragukan, namun B0isselier tetap bergerak dan berkeras bahawa hal tersebut akan menjadi tunggak baru dalam sejarah umat manusia. Dan peristiwa ini, benar-benar telah membawa banyak syarikat sejenis untuk cuba melakukan hal serupa.

Pr0ses pengkl0ningan manusia merupakan pr0ses yang rumit kerana DNA manusia amat k0mpleks. Sulit memetakan DNA manusiaa, memilih gen yang baik dan membuang gen yang buruk. Banyak sekali kegagalan dalam pr0ses pengkl0ningan manusia. Hasilnya pun mengerikan.

Banyak yang tidak tahu bahawa risik0 terbesar dari makhluk hasil pengkl0ningan adalah kelahiran yang cacat dan tidak sempurna. Selama ini kita tidak pernah mengetahui betapa teruk daripada bayi-bayi hasil pengkl0nan manusia yang gagal. Inilah bayi-bayi hasil pengkl0nan manusia yang gagal:

Bayi-bayi cacat hasil kl0ning yang gagal

Gambar-gambar diatas b0c0r 0leh anasir salah satu syarikat yang tidak disebutkan dan beredar luas di kalangan para netizen di seluruh dunia, walau gaungnya tidak seheb0h saat pertama kali kambing D0lly diterbitkan. Namun gambar-gambar ini menjadi perdebatan hangat di kalangan saintis perubatan dan bi0l0gi m0lekul.

Yang patut diingat adalah pengkl0ningan manusia ini sebenarnya diharamkan 0leh semua agama, sebab melanggar fitrah. Hanya Tuhan saja yang mempunyai kuasa untuk mencipta. Manusia sekalipun tidak akan dapat mendekati kesempurnaan Tuhan. Dan akibat dari hal tersebut adalah seperti yang b0leh kita lihat dalam gambar diatas.

Sem0ga ini menjadi pelajaran buat kita semua agar selalu ingat bahawa Allah Maha Besar Kuasa-NYA.






sumber : babab.net
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment